Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: paranoy (michal_at_khazad-dum.eu.org)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 19:16:16 MET DST

In article <9h7r25$2mom$1_at_news2.ipartners.pl>, Przemyslaw Popielarski wrote:

> Nie chodzilo o *uzywanie* pl znaczkow, tylko ich *kodowanie*.
> Bo Ty je zle kodujesz i stad strasznie krzaczysz cytaty.
>
> Nie ucza tam na pjwstk jak nastawic kodowanie w slrn ?
> Jak nie, to przerzuc sie na Outlooka :-> Przy okazji dostaniesz wbudowany
> slownik ortograficzny.

nie, ale ucza co to wnioskowanie. poniewaz nie uzywam polskich liter przy
pisaniu, to z czystego lenistwa nie chce mi sie. i wyobraz sobie ze nawet
wiem o co chodzilo.

btw, jak sie przypieprzac to prosze bardzo, nie na pjwstk, troche
wczesniej nauczyli mnie polskiego... nie ja koduje tylko moj slrn.

ciekawi mnie ze jakos nikt nie ma takich zarzutow do innych osob tylko do
mnie... polskie znaki, brak nazwiska.. z tego co widze nie jestem
wyjatkiem, a jednak...

michal