Re: Internet miedzymiastowy zamiast polsraku

Autor: Krzys (krzys_at_pulapkaaristos.com.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 12:23:58 MET DST

Pawel Szymanski wrote:

> In article <3B3458E4.DDD65894_at_pulapkaaristos.com.pl>, Krzys wrote:
> [ciach]
> podaj adresy - chetnie sprawdze.
> ebay.com ladowalo mi sie jakies 10 sekund.
> sdi + proxy do domowego uzytku wystarcza.
> do zastosowan 'profesjonalnych' uzywa sie lepszych lacz:)

> oczywiscie. ale w zasadzie interesue mnie tylko wynik koncowy.
> zainteresuj sie wiec laczami Ipartnes. drogie ale dobre wyjscie na swiat.
Tak, tak to wiem - do zastosowan "profesjonalnych" ale ceny
korporacyjne.
Ja mam serwer za wielka wodą, na tym serwerze prawie 500 MB plikow i
jakos musze sie z tym uporac. jak kupilem sdi to jeszcze jakos dzialalo,
od grudnia jest fatalnie - dzisiaj tylko dlatego, ze sie sdi spsulo
musialem zamontowac modem i zobaczylem co to jest polaczenie poza
polpakiem - takie cos na dobra sprawe wystarczy nawet do duzych
zastosowan. Znam wlascicieli jednego baaaaardzooo duzego sklepu w sieci,
z branzy filmowej, i oni maja tylko polaczenie modemowe do sieci a sklep
ma przerob i transfery wieksze niz niejeden nasz portalik. modemy moga
wystarczyc do zastosowan profesionalnych pod warunkiem, ze cala siec
jest profesionalna..
Przez proxy nie obsluzysz wlasnego ftp-a :))
 Podobno Dialog we wroclawiu jest podpiety poza polpakiem - kiedys byl
przez politechnike ale teraz jakos innaczej. Ale nie wszedzie we
wroclawiu maja juz kable niestety.

--
 mój adres bez pułapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof