Re: Internet miedzymiastowy zamiast polsraku

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at__nospam_szymanski.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 12:04:15 MET DST

In article <3B3458E4.DDD65894_at_pulapkaaristos.com.pl>, Krzys wrote:
[ciach]
>Nie marudze. Proxy moze Tobie wystarczy ale wiekszosc tego co ja
>odwiedzam i robie nie przechodzi przez zadne proxy.
podaj adresy - chetnie sprawdze.
ebay.com ladowalo mi sie jakies 10 sekund.
sdi + proxy do domowego uzytku wystarcza.
do zastosowan 'profesjonalnych' uzywa sie lepszych lacz:)

>nie masz 11kB/s ze
>swiatem tylko z tym "dobrym proxy"
oczywiscie. ale w zasadzie interesue mnie tylko wynik koncowy.
> i nie jest to zadne, absolutnie zadne rozwiazanie. Moje pytanie bylo
>zupelnie inne.
zainteresuj sie wiec laczami Ipartnes. drogie ale dobre wyjscie na swiat.

Ever

--
Pawel Szymanski
pawel_at_szymanski.pl