Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 00:58:53 MET DST

Michal Zalewski, napisał(a):

> Smutne troche, ze wyrosnie pokolenie przekonanych o wlasnej doskonalosci
> programistow - bo wszak studiowali w tak dobrej szkole - ktorzy juz wcale
> nie beda mieli zielonego pojecia jak "te smieszne krzaczki" pokazywane
> przez debugger maja sie do tego, co napisali. I ze uczy sie jezykow, ktore
> ani nie sa perwersyjnie pokrecone, jak BF, ani pozwalajace pisac szybko,
> jak C, ani wydajne (jak tu-wstaw-wiekszosc), ani pozwalajace tworzyc
> dajacy sie zarzadzac i czytelny kod (Ada?;), ani nawet nie promujace
> jakichs ciekawych pomyslow (jak jezyki funkcyjne, jezyki bardzo wysokiego
> [...]

Moze komentarz jaki dam bedzie egoistyczny : I dobrze bedzie wiecej
miejsca na rynku informatycznym dla reszty (w tym moich kolegow i mnie)
Niski poziom, niska jakosc produktu koncowego, bra mozliwosci zdobycia
pracy to i ludzie zaczna sie ogladac za sensowniejsza uczelnia.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Same to you and whatever you meant by that!