Re: Internet miedzymiastowy zamiast polsraku

Autor: Krzysztof Janiszewski (kjanisz_at_it-partner.com.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 12:20:52 MET DST

> Nie marudze. Proxy moze Tobie wystarczy ale wiekszosc tego co ja
> odwiedzam i robie nie przechodzi przez zadne proxy. nie masz 11kB/s ze
> swiatem tylko z tym "dobrym proxy"
> i nie jest to zadne, absolutnie zadne rozwiazanie. Moje pytanie bylo
> zupelnie inne.

Marudzisz ;-)

Wczoraj ciągnąłem Teleportem stronę z serwera RedHat'a przez sieć telewizji
kablowej. Była kicha, 700 bajtów/s. Ustawiłem sobie Proxy na
w3cache.icm.edu.pl i transter skoczył do 16 KB/s, więc proxy naprawdę
pomaga! A ten w3cache.icm.edu.pl obsługuje połączenia z całej polski.

--
Pozdrawiam
----