Re: Dowod na istnienie Echelona bylo: Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 23:20:05 MET DST

fidor_at_hoga.pl (Adam Kułagowski) wrote:
> Przepraszam bardzo - geniatlia.big i jego ciagla jazda z kompleksem
> malego czlonka nie pasuje ? Dla mnie jak ulal.

Hm - może i masz rację, ja bym się akurat tego nie spodziewał.. ale
tak czy inaczej, pozostaje kilka rzeczy, których nie umiem wyjaśnić
`sporządzeniem portretu'.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
...services w linuksie to tylko demony a nt to dowolna usługa także na