Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 22:54:58 MET DST

On 20 Jun 2001 18:29:07 +0200, Janusz A. Urbanowicz <alex_at_bofh.org.pl>
wrote in article <871yofnmi4.fsf_at_syjon.fantastyka.net>:

> Można. Pooglądaj obrady Sejmu albo popracuj w supporcie.

        A poważnie... Kiedy pracowałam w OIN BG PWarsz, pojawił się tam
pewnego razu człowiek, ściskający pod pachą rękopis oprawiony u
introligatora w twardą oprawę. Człowiek nalegał, aby włączyć ten rękopis
do zbiorów Biblioteki. Na stronie tytułowej było imię i nazwisko autora,
tytuł dzieła i dopisek 'praca magistersko-doktorsko-habilitacyjna'. Było
też nazwisko promotora (jednego z profesorów PWarsz).
        Ciężko wypłoszona, zastosowałam stary manewr 'to nie ja, to
koleżanka', czyli wytłumaczyłam, gdzie jest dział Gromadzenia Zbiorów.
Dziewczyny z tamtego działu kazały człowiekowi przyjść za kilka dni,
a w tym czasie zadzwoniły do 'promotora' tej pracy i dowiedziały sie, że
jej autor był niegdyś bardzo dobrze się zapowiadającym studentem. Pisał
pracę magisterską pod kierunkiem owego profesora. Niestety, nie ukończył
jej - coś mu się w głowie poprzestawiało... (ATSD - profesor zachował
się bardzo pięknie: powiedział, żeby odesłać tego człowieka do niego,
a gdyby jeszcze kiedyś w przyszłości się pojawił, to też od razu
odsyłać.)

        Mam wrażenie, że w przypadku Experta mogło być podobnie, tyle, że nie
na etapie magisterki ale doktoratu.

Nina

--