Re: Dial-upy docelowe...

Autor: Sławek Solak (sp5sjt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 22:37:53 MET DST

Użytkownik Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B310A54.709EBAAF_at_ariadna.pl...
> Witam,
>
> Nie jest tajemnicą, że 0202122 jest zawsze aliasem na jakiś lokalny
> numer telefonu. Czy te lokalne numery są dostępne publicznie lub
zostały
> przez kogoś namierzone nieoficjalnie? Chyba nie powinno być ich bardzo
> dużo, wystarczy jeden na daną strefę kierunkową...
>
> Dzięki za informacje

Niekoniecznie. W takiej Warszawie kiedyś rzeczywiście, było
przekierowane na jakąś S12. Obecnie to by zarżnęli chyba łącza
międzycentralowe, których musiała by być kupa, żeby oprócz ruchu do
0202122 normalnie obsłużyć "zwykłych" abonentów.
Stawiam raczej na wiązkę bezpośrednio z ACMM, do urządzen dostepowych.
Takie przekierowanie widziałbym w mniejszych miejscowościach, lub w
najlepszym razie lokalnie z najbliższej centrali tranzytowej.
Ale to by chyba było zbyt kosztowne i mało efektywne, bo pewna partia
dostępów była by tylko dla okreslonego obszaru miasta, tak więc np.
Ochota męczyla by się z sygnałem zajętości po n-razy, a np. Żoliborz
miałby połowę dostępów pustych. Koszt duży, a wykorzystanie do dupy.
Poza tym większa wiązka jest elastyczniejsza IMHO.

--
Sławek SP5SJT, Warszawa, KO02MF.
PS. wcale nie mówię, że nie ma jakichś numerow, jak bym to określił -