Re: Internet taniej ???

Autor: YazZ (yazz_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 16:59:28 MET DST

"Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Jakieś przykłady?

Chociażby obniżenie VATu na budownictwo, w końcu dało przyrost mieszkań o
100% w stosunku do ubiegłego roku (duży wpływ ma ulga budowlana, ale na ulgę
na Internet nawet nie marzę). Jasna sprawa, że korzyści będą dopiero po
jakimś czasie (vide budownictwo, prasa). Wiele firm powstało i dzięki temu
są większe wpływy do budżetu.
Przykładów byłoby więcej gdyby rząd dał szanse.

> To był jeden z najgłupszych pomysłów jaki wymyślono po 1989 roku.
>
> Za to już nie płacą podatków albo płacą mniejszy mniejsze sklepy,
> czyli bilans państwa wyszedł w najlepszym razie na 0. Pomijam już, że
> to było skandalem z punktu widzenia zdrowej konkurencji.

Następny obrońca uciśnionych; te hipermarkety płacą już podatki, zatrudniają
ludzi a przez to, że są generują większą konsumpcję. Innym tematem jest
postępowanie w stosunku do dostawców i pracowników, ale w to nie wnikam, to
już inny temat.
Czym byłaby zdrowa konkurencja gdyby były same sklepy Społem ?

> Za to obniżanie VAT-u na wybrane towary jest głupotą.
> Proponuję więc obniżyć VAT do 0 na samochody i mieszkania.

Ehh, z czego ty broniłeś tę pracę ?

Z mojej strony EOT, to nie temat na tą grupę.

Pozdro
YazZ