Prawie Re: Info

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 22:12:42 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Nie. Mozesz, jesli mi to udowodnisz (wtedy mozesz mnie tez wsadzic za
> niezarejestrowanie zbioru gdzie trzeba itp). Sek w tym, ze nie udowodnisz,
> bo tego nie robie. Wlasnie drukuje sobie antologie Twoich postow, ktore to
> mam zamiar uzywac zamiennie z papierem toaletowym. Czekam na pozew.

to moze skieruje zapytanie do GIODO ?

> Dozwolone jest przetwarzanie na potrzeby prywatne i domowe. Tapetowanie
> swojego domu to cel prywatny i domowy. Wiec gdzie twoje "wykraczanie"?

ale niezwiazany z przetwarzaniem danych i niezgodny z "fair use" e-maili.

> O S W I A D C Z E N I E
>
> Ja, nizej podpisany, oswiadczam niniejszym, ze dysponuje
> zarchiwizowanymi w postaci cyfrowej wszystkimi postami usenetowymi
> uzytkownika poslugujacego sie nickiem Expert, Dariusz lub Jacek, i ze
> zamierzam wydrukowac owe posty w celach podstepnych i niecnych.
> Rownoczesnie prosze o cele z, o ile to mozliwe, telewizorem kolorowym.

> (lcamtuf)

Jak oswiadczysz dalej, ze uznajesz powyzsze Oswiadczenie, za zlozone w miejsce
przysiegi i uznajesz, ze tekst pod trescia Oswiadczenia, zastepuje twoj popis i
gdy wezwany,
potwierdzisz zlozenie Oswiadczenia o wyzej wymienionej tresci, w dniu i miejscu
wskazanym, swoim podpisem + pelne dane identyfikacyjne, adres korespondencyjny,
to moge wyslac zapytanie do GIODO.

Jacek