Re: Info

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 21:50:51 MET DST

> Nie twierdze tego. Twierdze, ze nie mozesz zarzadac skasowania go z mojej
> skrzynki pocztowej.

Moge, gdyz doszedlem do uzasadnionego przekonania, ze jako osoba fizyczna,
przetwarzasz moje dane nie wylacznie w celach osobistych i domowych.
"
4.Ustawy nie stosuje się do osób fizycznych, które przetwarzają dane
     wyłącznie w celach osobistych lub domowych.
"
w zwiazku z :

"Art. 1.

   1.Każdy ma prawo do ochrony dotyczących go danych osobowych.
"

"
2.Ustawę stosuje się również do osób fizycznych i prawnych oraz
     jednostek organizacyjnych nie mających osobowo¶ci prawnej,
     które przetwarzają dane w związku z działalno¶cią zarobkową,
"

> Albo usuniecia tapety jesli wytapetuje sobie caly
> pokoj w Twoich wypowiedziach.

j.w.
"przetwarzanie danych nie wylacznie w celach prywatnych i domowych"
Tapetowanie wykracza poza zakres dozwolonego przetwarzania danych.

> Ba, nie moglbys zarzadac tez usuniecia
> swojego maila ze skrzynki pracownika firmy. Moglbys zarzadac usuniecia go
> z komercyjnej bazy danych.

z wszelkich miejsc na podstawie ochrony praw autorskich,
ew. niezgodnosci z "fair use",
lub
na podstawie Art.1

"Art. 1.

   1.Każdy ma prawo do ochrony dotyczących go danych osobowych.
"
Jacek