Re: Informuje,

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 15:37:56 MET DST

On Sun, 17 Jun 2001, Jacek wrote:

> a po co ?

Dobra, poddaje sie. W odroznieniu od ciebie, czytalem troche o tym, nawet
znioslo mnie na konferencje, na ktorej wypowiadal sie jeden ze
wspoltworcow ustawy. Ale oczywiscie musze sie mylic. Expert, wiesz co
skutecznie zniecheca do jakiejkolwiek polemiki z toba? NIGDY nie
przyznajesz sie do bledu. Co najwyzej, gdy cie to przerosnie, zignorujesz
argumenty lub zrobisz cos rownie bystrego, ewentualnie wpiszesz jakichs
losowych postmasterow do Cc, pomieszaja ci sie autorzy listow, lub
napiszesz na kogos doniesienie.

> "Wszelkie materiały gromadzone w formie akt, w tym sšdowe,
> prokuratorskie, policyjne i inne zawierajšce dane osobowe, sš zbiorem
> danych osobowych w rozumieniu art. 7 pkt 1 ustawy."

> Czyli e-mail to nie zbior danych osobowych, a material zawierajacy
> dane osobowe.

Przykro mi, ale jesli jedno wynika z drugiego, to mamy powazny problem z
umiejetnoscia logicznego rozumowania. Nie twierdze, ze e-mail nie moze
zawierac danych osobowych (moze, nie musi, tak samo jak kazde inne medium
bedace w stanie przenosic informacje), natomiast za cholere nie rozumiem,
cos sie tak tych akt przyczepil.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=