Re: Info

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 16:27:51 MET DST

> Co najwyzej, gdy cie to przerosnie, zignorujesz
> argumenty lub zrobisz cos rownie bystrego, ewentualnie wpiszesz jakichs
> losowych postmasterow do Cc, pomieszaja ci sie autorzy listow, lub
> napiszesz na kogos doniesienie.

Naruszenie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych mnie zawsze przerasta, dlatego
zapytania z prosba o wyjasnienie kieruje do GIOGO.
Zapytanie nie stanowi doniesienia.

O ile pamietam to osoba ktora napisala, ze
dane osobowe sa znowu sprzedawane przez providera, byl przedpiszca.

> Przykro mi, ale jesli jedno wynika z drugiego, to mamy powazny problem z
> umiejetnoscia logicznego rozumowania. Nie twierdze, ze e-mail nie moze
> zawierac danych osobowych (moze, nie musi, tak samo jak kazde inne medium
> bedace w stanie przenosic informacje),

Raz jeszcze. Kazdy e-mail zawiera dane osobowe, poniewaz pozwala
jednoznacznie zidentyfikowac nadawce i odbiorce.

> natomiast za cholere nie rozumiem,
> cos sie tak tych akt przyczepil.

(komentarz z serwera GIODO).
J.