Re: Jak chwilowo ominąć Polpak?

Autor: Mikolaj Kamienski (mikolaj_at_ipartners.pl)
Data: Thu 14 Jun 2001 - 23:57:53 MET DST

Witam

W poniedzialek mozna zlozyc wniosek do CST o wykreowanie kanalu PVC do
naszego routera brzegowego ( kanal powinien byc aktywny nastepnego dnia ).
Jeszcze tylko przydzial kilku numerkow IP i od wtorku mozna pracowac z
doskonalym "wyjsciem" w swiat.

W sprawie ewentualnej realizacji prosze o kontakt na priva.

pozdr
Mikolaj Kamienski
Internet Partners