polaczenie modemowe - ktory dobry modem i dlaczego nie Zoltrix.

Autor: Pepone (pepone_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 18:25:20 MET DST

    Witam.

    Od kilku lat jestem posiadaczem modemu ZoltrixSpirit (PCI) i dopoki nie
chcialem zrezygnowac z uslug jedynego slusznego dostawcy internetowego -
TPSA - wszystko bylo w miare w porzadku. Gdy jednak przejzalem na oczy i
dostrzeglem istnienie innym dostawcow (Netia, CoolNet, MediaCall, Rubikon)
zaczely sie schody. Modem po wybraniu numeru negocjuje polaczenie i
przewaznie nie przechodzii do weryfikacji hasla. Prawidlowo udaje sie
srednio 1 na 5 polaczen, a jak juz sie uda to na szczescie nie ma dalszych
zaklocen. O dziwo prawie nie ma tych problemow przy laczeniu z TPSA.
    Zle opinie o Zoltrixach slyszalem i do nie dawna ich jeszcze nie
podzielalem, np. pomoc techniczne Netii mowi wprost, ze to wina Zoltrixa i
nic nie sa w stanie na to poradzic.

    Do tego, ze nadszedl czas na zmiane modemu juz doszedlem i tym samym mam
pytanie: na jaki? Zaprzyjazniona firma komputerowa poleca Pentagram Omen 56I
(WinModem na ukladzie Motorolii), czy to dobry wybor?

    Co radzicie?

    Pepone

    P.S.
    Nie mam pewnosci, czy grupa jest wlasciwa wiec rownie chetnie przyjme
skierowanie na wlasciwa.