Re: poczta.onet.pl

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 10 Jun 2001 - 13:04:55 MET DST

Dnia 10 Jun 01 o godz. 3:18, Grzegorz Janoszka napisal(a):

> : > A próbowałeś wyłączyć APOP w outlooku?
> : Jako rasowy lamer muszę zapytać, co to takiego i jak to wyłączyć...
[...]
> Jako rasowy admin muszę powiedzieć, że o APOPie poczytasz na sieci, a
> jak wyłączyć nie wiem, bo nie używam outlooka ;-P

A ja jako moze nierasowy ;-), ale admin, musze powiedziec ze:
1) moj serwer nie obsluguje APOP
2) mnostwo uzytkownikow majacych konta na moim serwerze uzywa Autluka w
DOMYSLNEJ konfiguracji
3) i to dziala ;-)
Wniosek: nie trzeba wylaczac, bo defaultowo chyba nie jest wlaczone...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl