Re: Rejestracja domeny *.com raz jeszcze ale juz konkretnie

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 10 Jun 2001 - 13:02:04 MET DST

Dnia 10 Jun 01 o godz. 2:08, Pablo napisal(a):

> mozesz, tylko po co wyrabiac sobie droga Vise Classic dla 1 domeny?

Rzeczywiscie, dla jednej domeny to bez sensu. Nie widzisz zadnych innych
korzysci z posiadania VISY Classic? Bo ja widze, i uwazam ze dla bardzo
wielu innych powodow warto taka karte miec. A jak juz ja sie ma, to "przy
okazji" mozna nia placic za domeny...
A poza tym co to znaczy "droga"? W moim banku VISA Classic kosztuje - juz
nie pamietam - 35 albo 45 zl za rok. Czy to jest tak drogo?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl