poczta.onet.pl

Autor: M (pecyna_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 08:18:33 MET DST

Witam!

Mam problem. Od ok. tygodnia nie mogę się połaczyć z pocztą onetu ani z
poziomu www, ani przez outlooka. Na stronie www mam komunikat, że konto jest
tymczasowo niedostępne, natomiast outlook podaje, co następuje:

Zalogowanie na serwer przy użyciu bezpiecznego uwierzytelniania hasła jest
niemożliwe. Konto: 'poczta.onet.pl', Serwer: 'priv.onet.pl', Protokół: POP3,
Odpowiedź serwera: '-ERR unknown or invalid command', Port: 110,
Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 0x800CCC90, Numer błędu: 0x800CCC18

Czy ktoś potrafi mi pomóc? Bo niezbyt liczę na ofiarnośc serwisu onetu...

Z góry dzięki

Marek