Re: Dowody cyfrowe w postepowaniu karnym

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 10 Jun 2001 - 12:58:40 MET DST

Dnia 10 Jun 01 o godz. 0:52, Piotr 'VaGla' Waglowski napisal(a):

> Chetnie bym umiescil w Kronice Wydarzen VaGla.pl wiecej informacji, ale
> jakos mam opory przed sciagnieciem karta_zgloszenia.exe, nawet ze stron
> Wyzszej Szkoly Policji :>

A co za problem?
Samo sciagniecie niczemu nie zaszkodzi. A co do *uruchomienia* tego pliku,
to trzeba miec w komputerze wymienny dysk, i na drugim dysku specjalna,
"testowa" instalacje Windowsow, w ktorej nie ma sie nic waznego (tak zeby w
kazdej chwili mozna bylo skasowac caly dysk i zainstalowac system od nowa) i
ktora jest przeznaczona wylacznie do uruchamiania roznych "podejrzanych"
plikow... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl