Re: >>> SDI czy kablówka ??? <<<

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 11:15:38 MET DST

Pawel Szymanski wrote:

> mialem jedno, mam drugie i....
> nie wiem. cenowo podobne, acn ma lepsze lacza na swiat ale..
> a acn panuje taki burdel i olewactwo klientow, ze juz nawet w tpsa
> jest lepiej. poza tym lacze w acn jednak walilo mi sie czesciej
> niz sdi. zalatwic cos z acn jest niemozliwoscia.

Eeee przesadzasz Ever jak ogrodnik na wiosne ;)

Poza tym teraz jest sympatyczna promocja, podlaczenie za 1,22 and stuff.

A Tobie Tomku polecam wycieczke do salonu sprzedazy przy Dabrowskiego 69
[rog Al. Niepodleglosci, dojazd metrem - stacja Raclawicka].

Stoja tam komputery podpiete do sieci przez kablowke, korzystajace
ze standardowych pakietow oferowanych przez Aster City.

Jesli bylbym na miejscu Tomka wybralbym jednak kablowke (czy to Aster,
Chello
czy Chomiczowka Net).

--
jackal