Re: >>> SDI czy kablówka ??? <<<

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at__nospam_szymanski.pl)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 13:06:29 MET DST

In article <3B1CA33A.4BCAEA5_at_astercity.net>, Piotr Szmitkowski wrote:
>Eeee przesadzasz Ever jak ogrodnik na wiosne ;)
w koncu jest wiosna:)
poza tym pisze o swoich wlasnych doswiadczeniach
(m.in. o tym, ze przez rok nie moglem sie doczekac
jakiejkolwiek interwnecji w sprawie wzajemnego blokowania
sie mopjego sasiada i mnie (blokowania oczywiscie nie z naszej
winy) przez co moglem korzystac z sieci tylko wtedy kiedy on nie mogl.

>Poza tym teraz jest sympatyczna promocja, podlaczenie za 1,22 and stuff.
+ reszta kosztow rozlozona na 2 letnie raty:>
i do tego trzeba lojalke podpisac:>

ale mimo to nie przekreslam calkowicie acn i sam mowie, ze nie wiem
co bym wybral.

Ever

P.S. acn ma jedna zasadnicza zalete: pracuja tam w porzadku ludzie:)

--
Pawel Szymanski
pawel_at_szymanski.pl