Re: >>> SDI czy kablówka ??? <<<

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at__nospam_szymanski.pl)
Data: Tue 05 Jun 2001 - 11:35:48 MET DST

In article <1c5c.00000000.3b1c9649_at_newsgate.onet.pl>,
tomek19_at_poczta.onet.pl wrote:
>Mam może niezbyt łatwe pytanie...
>Co wybrać? Internet w kablówce (konkretnie chodzi o AsterCity w wawie) czy SDI?
>Interesuje mnie sprawnie działające łacze w domu, dlatego będe wdzięczny za
>jakiekolwiek opinie i sugestie na temat obu tych rozwiązań.
mialem jedno, mam drugie i....
nie wiem. cenowo podobne, acn ma lepsze lacza na swiat ale..
a acn panuje taki burdel i olewactwo klientow, ze juz nawet w tpsa
jest lepiej. poza tym lacze w acn jednak walilo mi sie czesciej
niz sdi. zalatwic cos z acn jest niemozliwoscia.
plusem acn jest 4x wiekszy ruch wewnetrzny (czlyli z ustawionym
proxy asterowym [ktore rzadko kiedy dziala poprawnie:>]).
acn znowuz jest bardziej 'konfigurowalne' -
mozesz sobie zwiekszac upload, zmieniac rDNS itp, ale...
tylko teoretycznie bo praktycznie wyegzekwowanie tego graniczy
z cudem.
ja sam nie wiem co bym wybral...

Ever

P.S. sdi=dobre proxy i swiat dziala ci tak samo jak polska - tak
samo dobrze.

--
Pawel Szymanski
pawel_at_szymanski.pl