Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Wed 23 May 2001 - 23:36:42 MET DST

In article <slrn.pl.9glnim.k0.czarek_at_Czarek.Gorzenski>, Czarek
Gorzeński <czarek_at_szanty.art.pl> wrote:

> Ale kilka kolejek z postami różnej ważności pozwala zoptymalizować
> zużycie
> czasu. Dajmy na to prawdopodobne spamy oglądamy w sobotę, bo nie musimy
> iść
> do pracy i mamy dużo czasu, albo właśnie w piątek w pracy, bo przez cały
> tydzień się narobiliśmy, a nie płacimy za łącze jak w domu.

Spam w 99% rozpoznasz po subject ;). Wiec ja nawet nie otwieram, ino
kasuje, jego reczne kasowanie zajmuje mi ok. 5-10 sekund w jednorazowej
sesji (kilka spamow na raz ;).

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net