Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Wed 23 May 2001 - 18:07:50 MET DST

Doniesiono mi, że dnia _21 maj 2001 o 20:57 GMT_ ukazała się wiadomość
<tonid-EDF9DD.22574421052001_at_news.kocham.krakow.pl> autorstwa *Tomasz Nidecki*.
> Wogole filtry maja to do siebie, ze mozna je faktycznie niezle ustawic,
> ale jesli sa to filtry na pewne wyrazenia, mozna sobie niechcacy cos
> cennego wyciac... A przerzucanie do innej skrzynki ktora sie oglada np.
> raz na tydzien i kasuje, to zadna oszczednosc czasu :(

Ale kilka kolejek z postami różnej ważności pozwala zoptymalizować zużycie
czasu. Dajmy na to prawdopodobne spamy oglądamy w sobotę, bo nie musimy iść
do pracy i mamy dużo czasu, albo właśnie w piątek w pracy, bo przez cały
tydzień się narobiliśmy, a nie płacimy za łącze jak w domu.

Pozdr

--
Czarek Gorzeński             mailto:czarek_at_szanty.art.pl            GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/