Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 11:51:52 MET DST

Użytkownik "Rysio" <odp_at_nagrupe.pl> napisał w wiadomości
> Ty chyba oszalales.
> Wysylalem kiedys platna reklame na kilka "bezplatnych kont". Zaplacilem z
> flakami duzo pieniedzy i...ludzie majacy konta, którzy zgodzili sie wg
> regulaminu na otrzymywanie poczty zablokowali moja skrzynke wymyslajac mi
od
> spamera. Uwazasz, ze to bylo uczciwe? A moze mialem jeszcze grzecznie
> odpowiadac na 200 idiotycznych zarzutów? Na fanatyków nie ma reguly bo oni
> najpierw dzialaja a potem mysla...
> Gruby

Z tego co zrozumiałem, tego typu korespondencja trafia na normalne, nie
"bezpłatne" konta.
Wiem, bo sam to dostaję, z identycznym "grzecznym" wyjasnieniem. Tyle, że
nie bardzo chce mi się na nie odpisywać ani wpisywać filtrów, bo niby na
jakiej zasadzie, skoro trafia to na ogólne konto firmy ?
Tak więc problem jest, i dobrze byłoby się nim zająć.

pozdrawiam,

--
Zbigniew Sikora, HOR.NET Polska
zs_at_hor.net.pl,  (+48 12) 428-50-34