Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Thu 17 May 2001 - 10:27:31 MET DST

In article <9dvopl$2rb$2_at_kujawiak.man.lodz.pl>, "Rysio"
<odp_at_nagrupe.pl> wrote:

> spamera. Uwazasz, ze to bylo uczciwe? A moze mialem jeszcze grzecznie
> odpowiadac na 200 idiotycznych zarzutów? Na fanatyków nie ma reguly bo
> oni
> najpierw dzialaja a potem mysla...

Aha jeszcze jeden komentarz. To nie fanatyzm, to skrajne zmeczenie! Ja
dziennie usuwam ze swojej skrzynki co najmniej 20-30 spamow!!! Tylko
dlatego, ze pisze na usenet bez 'antyspamerowego' adresu (choc wiele
takich daje sie i tak obejsc...) i na paru stronach jest do mnie mail
tez bez zabezpieczenia antyspamerowego! Jakies Viagry, inne syfy, itp.

Nie wiem czy Ty miales kiedys taki przesyt smieci w skrzynce. Jak
dostaje jeszcze jeden i to do tego z polskiej firmy, to juz dostaje
piany i nic dziwnego ze wiele osob reaguje w ten wlasnie sposob...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net