Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Andrzej Iwanek (andyiv_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 17 May 2001 - 03:56:59 MET DST

> Wydaje mi sie, ze chyba jedynym wyjsciem bylby publiczny pregiez firm,

to by bylo byc moze gorsze niz dostawanie spamu (ilosc!!!!!) - :-((( lepsze
by bylo, gdyby firmy mialy swiadomosc, ze taki numer moze im zniszczyc image
;)) (ladnie brzmi) -

> ktore takie taktyki stosuja... Ja rozumiem jesli ktos zalozyl sobie
> darmowe konto i zaakceptowal regulamin, ze mozna mu wysylac maile

brak informacji, ze wyslane za zgoda providera, poza tym dostalem to na dwa
roozne konta :-o

> [...]
> zmailbombuje ich skrzynki, ktorych adresy zostana tam publicznie podane
> i zastanowia sie nad ta forma reklamy?
>
> Mnie taka forma wkurza tak samo jak znajdowanie codziennie pod moimi
> drzwiami stosu papierowych smieci, a w mojej skrzynce na listy tak samo.
> Skuteczna reklama, to fakt. Nie korzystam z uslug firm, ktore mi
> wysylaja spam, ani papierowy, ani emailowy i odradzam je znajomym. Moze
> wreszcie te firmy zrozumieja ze jedna niezadowolona osoba powie 10, a
> zadowolona 2-3, wiec moze warto robic cos z czego klienci beda

ciezko, ciezko, ale po prostu tym razem nie wytrzymalem
pozdro
Andrzej I.