Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Piotr Nowak - NetArt (piotr.nowak_at_serwery.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 11:23:03 MET DST

Witam!

Ciesze sie ze odpisal Pan na grupe, ale przeciez wystrczylo odpisac mi w ten
sposob na listy ktore wysylalem do Pana.

Serwis top100.pl dzieki zebraniu duzej ilosci wiarygodnych informacji o ISP
staje sie dla wielu osob w Polsce podstawowa informacja porownacza, dlatego
mysle ze warto zadbac o jego aktualizacje. Niestety na stronach top100.pl
nie znalazlem informacji o tak rzadkiej modyfikacji danych, ani tez o fakcie
iz jest to serwis stworzony i utrzymywany przez osobe prywatna.

Prosze potraktowac to jako konstruktywna uwage.

--
Pozdrawiam
Piotr Nowak