Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Przemysław F. (przemo_at_.irc.pl)
Data: Wed 16 May 2001 - 12:10:05 MET DST

Użytkownik "Piotr Nowak - NetArt" <piotr.nowak_at_serwery.pl> napisał w
wiadomości news:9dth2g$5i8$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Serwis top100.pl dzieki zebraniu duzej ilosci wiarygodnych informacji o
ISP
> staje sie dla wielu osob w Polsce podstawowa informacja porownacza,
dlatego
> mysle ze warto zadbac o jego aktualizacje.
 Bzdura porownywac co mozna ???
Chyba najwazniejsze sa ceny i jakosc a nie to co sie ma ( technicznie )
patrzcie multinet ktory olewa top100 i wielu innych nie wiem czy sie jest o
co bic :)

>Niestety na stronach top100.pl
> nie znalazlem informacji o tak rzadkiej modyfikacji danych, ani tez o
fakcie
> iz jest to serwis stworzony i utrzymywany przez osobe prywatna.

> Prosze potraktowac to jako konstruktywna uwage.
Zaloz sobie top100.com.pl i zrob wlasne skrypty do analizy bedziesz mial
aktualizacje non stop 24/dobe i pewnie bedziesz na 1 miejscu

> --
> Pozdrawiam
> Piotr Nowak
Sorrki ze tak ostro ale mam dosc "wojen z wiatrakami" ktore czesto zdarzaja
sie na sieci :)

Przemek Frąk