Re: Kaszana z tepsy??

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_luke.eu.org)
Data: Mon 14 May 2001 - 07:09:02 MET DST

Krzysztof Urbaniak wrote:

> 14dni chodziła aż furczało . Od lutego dupsko zbite ,transfer na kraj oki,na
> świat prawie żaden .Tpinternet, Tpsa,Polpak wszyscy twierdzą ,że u nich

Z polpaku tak czasem (powtarzam -u mnie tylko czasem) jest, przy czym
najczęściej po 22, jak wszyscy się naraz wdzwonią. Przez weekend majowy
był bardzo ładny transfer. Mówię oczywiście o przeglądaniu stron, bo
pliki staram się ciągnąć z Polski (gdzie 10KB/s to standard). Mam jednak
możliwość wejścia na tunel po PPTP do POL34 i zauważam jaka jest
różnica. Miałem raz moment, że strony www.ripe.net po prostu nie dało
się otworzyć, z POL34 weszła w 5 sekund. Jeśli Ci to aż tak bardzo
przeszkadza, to wykup tą satelitę, chyba że sama też ma łącze do
polpaku. Ewentualnie kup proxy na serwerze leżącym poza polpakiem.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *