Kaszana z tepsy??

Autor: Krzysztof Urbaniak (xih_at_profit.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 23:59:54 MET DST

Witam !!

Ludkowie co jest ? Od połowy stycznia a.d.2001 mam sdi z tepsy.Pierwsze
14dni chodziła aż furczało . Od lutego dupsko zbite ,transfer na kraj oki,na
świat prawie żaden .Tpinternet, Tpsa,Polpak wszyscy twierdzą ,że u nich
jest oki,że nie prowadzą zadnych remontów na wyjsciu z kraju .Kable do mnie
były już ze 3 razy przedzwaniane i są w porządalu .Może ktoś wie co grane
jest, bo cholera mam możliwość przejść na kablówke z takim samym transferem
i za 100 zł i z aktywacją za symboliczne 1zł.
A -ha akcja dzieje się w Gorzowie Wlkp.POMOCY!!!!!