Re: RevDNS i SDi ?

Autor: Marcin Cerkiewnik (cyrkiel_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 20:46:23 MET DST

Paweł 'Falcon' Sokołowski wrote:

> A ja już czekam na SDI ponad rok i nie zapowiada się, żeby bylo zbyt
> szybko.

I nie bedziesz zbyt szybko mial (zapewne).W Pruszkowie mozna miec dostep przez
kablowke. Za mniejsze pieniadze i szybszy (chyba 148 zl za 128 kilo), tez
routowany przez polpada. Zreszta zapytaj ripe o net2.telkab.pl.
Nie wiem, jakie sa dalsze losy sos internet, ale chyba cos im nie wyszlo.
Generalnie, ja uwazam ze sos jest do bani.

--
Kyrror_at_ircnet.
SM42_at_ircnet.