Re: RevDNS i SDi ?

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 14 May 2001 - 00:01:55 MET DST

Marcin Cerkiewnik, napisał(a):

>I nie bedziesz zbyt szybko mial (zapewne).W Pruszkowie mozna miec dostep przez
>kablowke. Za mniejsze pieniadze i szybszy (chyba 148 zl za 128 kilo), tez
>routowany przez polpada. Zreszta zapytaj ripe o net2.telkab.pl.
>Nie wiem, jakie sa dalsze losy sos internet, ale chyba cos im nie wyszlo.
>Generalnie, ja uwazam ze sos jest do bani.

Problemem jest ze do centrali Pruszkowskiej podpiety jest taki Komorow
ktory
-na kablowke liczyc nie moze
-na SOS po tym ja tak kretynsko umiescili nadajniki tez nie

Wiec pozostaje SDI (warunki sa bo Octobusa moga i chca instalowac -
komentarze ktore cisna mi sie na usta sa wysoce niekulturalne)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
All generalizations are bad.