Re: 7% VAT i Polpak-T

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Sun 13 May 2001 - 01:47:07 MET DST

In article <3afd406e_at_news.vogel.pl>, Marcin Kuczera wrote:
>Ciekawi mnie jak to bedzie wygladalo w przypadku dostepu do internetu przez
>Polpak-T.
>Przykladowo 1Mb z cir0 kosztuje 1660zl brutto.
>Tyle ze sam dostep do sieci Polpak-T, ktory nie jest jeszcze dostepem do
>internetu
>kosztuje 1240zl netto, a PVC do najblizszczego routera brzegowego 120zl
>netto.
>Tyle ze oplata za PVC jest oplata za dostep do internetu a oplata za sam
>Polpak - nie.
>Tak wiec pewnie sie bedzie tak, ze za dostep do Polpaka zaplacimy 1240zl +
> [...]

VAT jest tak "skonstruowany", ze jesli nie nastepuje "konsumpcja" to nie
ma on wplywu na obroty/zyski firmy. Nawet jesli bedzie VAT 2342323% to i
tak z punktu widzenia Provider'a nie ma to zadnej roznicy (no moze poza
tym, ze end-user bedzie mial wielka cene i moze zrezygnowac z uslug).

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail