Re: SDI. :)

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 17:44:36 MET DST

In article <0t3af7f8bai7158n3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>, Przemyslaw Maciuszko
wrote:
>ROTFL :)
>Tzn. ze jak w Linuxie nie mam przycisku "polacz" albo nie musze dzwonic, to
>nie moge uzywac SDI ? :>

Chodzilo chyba traczej o to, ze "dial" to "Wybieranie numeru" - czyli
ze musi nastapic "komutacja". Ale w ostatnim okresie to pojecie sie nieco
"rozszerzylo" ;>>

To tak jak z modemami ;P
Wlasciwie, to _prawdziwym_ modemem (takim sprzed lat) bylyby dzisiejsze
... winmodemy ;)) Bo maja MODulator i DEModulator, a cala transmisja
zajmuje sie procesor kompa (w wiekszosci przypadkow oczywiscie) ;>

Radek niewiadomojaki dzisiaj ;P

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail