Re: Ciekawostka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:32:48 MET DST

Piotr Majka, napisał(a):

>Pierwsze słysze, aby Hoga wymyśliła RFC 1939. Ale może mnie oświecisz
>nieco na ten temat ?

To w takim razie nie wiem jak to inni robia. Bo w przypadkach kiedy
tracilem polaczenie to nie musialem ponownie sciagac sciagnietych juz
wiadomosci (prawdopodbnie inne serwisy po rozlaczeniu dodawaly sobie QUIT
i kasowaly wiadomosci) - hoga tak nie robi. Jest to b. irytujace w
szegolnosci gdy jestem zapisany na liste dyskusyjna o duzym natezeniu
ruchu ~100 postow dziennie.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Programmers don't die, they just GOSUB without RETURN.