Re: Ciekawostka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 12:35:43 MET DST

Radosław Popławski, napisał(a):
>Więc wszystkie serwery pocztowe na całym świecie są chore. Pozostaje
>Ci snail-mail.

Parokrotnie rozlaczalo mnie z ahoja i sciagalem od ostatniej
niesciagnietej wiadomosci. Nie wiem jak bylo to tam robione. Nie zmienia
to jednak faktu ze jest to wyjatkowow uciazliwe.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
On an electrician's truck: Let Us Remove Your Shorts