Re: Ciekawostka

Autor: Robert Redziak (spambox_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Sat 12 May 2001 - 16:48:32 MET DST

On Fri, 11 May 2001 12:32:48 +0200, Adam Kułagowski
<fidor_at_hoga.pl> wrote:

> To w takim razie nie wiem jak to inni robia. Bo w przypadkach kiedy

 Włączają pewną opcję dostępną w niektórych popperach
 (np. Cucipop), która _nie jest zgodna_ z RFC1939. W tym RFC
 jest wyraźnie napisane, że DELE oznacza tylko zaznaczenie
 do skasowania, a samo skasowanie może nastąpić dopiero po
 zamknięciu sesji POP3 komendą QUIT.

> tracilem polaczenie to nie musialem ponownie sciagac sciagnietych juz
> wiadomosci (prawdopodbnie inne serwisy po rozlaczeniu dodawaly sobie QUIT
> i kasowaly wiadomosci) - hoga tak nie robi. Jest to b. irytujace w

 Nie dodawały. Jeden przełącznik w konfigu poppera, który to
 umie.

 Pozdrawiam.

 PS. Nie tylko HOGA tak robi.

robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net
,,Na początku był /dev. I przyszedł Root, i spojrzał na
/dev, i stworzył /bin. I zobaczył, że /bin było dobre. Więc
stworzył jescze /usr/ucb i Bonika Kujanego. I spojrzał na
swe dzieło, i gorzko zapłakał.''
		   -- Lech Szychowski na pl.comp.os.advocacy