Re: Ciekawostka

Autor: Michal Sibilski (ms_at_sibil.art.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 14:31:21 MET DST

> Niedawno wyjątkowo wysłałem maila do Trójki - chciałem spytać o utwór z
> poprzedniego dnia, nadany w Minimaxie o podanej przeze mnie godzinie.
> Oczywiście nic nie odpowiedzieli, pewnie robią z mailami to samo, co w tym
> portalu.
hehe wierz mi, ze nie robia..
poprostu czasmi dostaja od cholery maili i ciezko je wsztskie oborobic
jezeli robi to jedna konkretna osoba !

> Cóż, o jedną płytę kupioną przeze mnie mniej.
> Swoją drogą to polskie stacje radiowe są na nędznym poziomie, jesli chodzi o
> nowe techniki - RDS nie używa prawie nikt - przynajmniej do podawania
> wykonawców; w Internecie też mogliby umieścić spis tego, co np. poprzedniego
> dnia puszczali. Przynajmniej większe stacje mogłyby to robić.
> Ale po co, prawda? trudno im pewnie, w odróżnieniu od reklam, przeliczyć RDS
> czy Internet na bezpośrednie wpływy do kasy ....

wejdz na http://www.radio.com.pl i z pierwszej strony masz cos takiego
jak "ramowka" mozesz sobie dowolnie do przodu i do tylu jak tylko
chcesz..

--
Michal Sibilski - ms_at_sibil.art.pl
Polskie Radio SA (Biuro Informatyki i Telekomunikacji)