Re: Ciekawostka

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 09:25:55 MET DST

Uzytkownik "Michal Sibilski" <ms_at_sibil.art.pl> napisal w wiadomosci
> hehe wierz mi, ze nie robia..
> poprostu czasmi dostaja od cholery maili i ciezko je wsztskie oborobic
> jezeli robi to jedna konkretna osoba !

Wierze, ale dla ścisłosci - wyslalem na adres danej audycji.
Jest ich troche podanych pod:
http://www.radio.com.pl/trojka/pocztatrojki/email.asp
Akurat wyjatkowo mi sie cos podobalo, a kiedy byla podawana nazwa zespolu -
oczywiscie zadzwonil telefon :-)
Uznalem, ze wyjatkowo spróbuje. Ale obiecuje poprawe - wiecej tam maila nie
wysle; szkoda mojego czasu; rozumiem, ze prawdopodobienstwo, ze ktos to
przeczyta wynosi 1:10.000.

> wejdz na http://www.radio.com.pl i z pierwszej strony masz cos takiego
> jak "ramowka" mozesz sobie dowolnie do przodu i do tylu jak tylko
> chcesz..

Wiem, ze jest, przed nieopatrznym wyslaniem maila obejrzalem sobie wszystko.
Ale dziekuje.

Co do nieuzywania przez Trójke RDS-a dla podawania nazwy wykonawcy jednak
zdania nie zmienie.

Wojtek Zak