Re: Ciekawostka

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 10:35:26 MET DST

Użytkownik "Lukasz Komsta" <luke_at_ariadna.pl> napisał w wiadomości

> ...co więcej, jeśli zażąda się potwierdzenia dostarczenia, otrzymuje się
> "successfully delivered to /dev/null" :))))))))))

Niedawno wyjątkowo wysłałem maila do Trójki - chciałem spytać o utwór z
poprzedniego dnia, nadany w Minimaxie o podanej przeze mnie godzinie.
Oczywiście nic nie odpowiedzieli, pewnie robią z mailami to samo, co w tym
portalu.
Cóż, o jedną płytę kupioną przeze mnie mniej.
Swoją drogą to polskie stacje radiowe są na nędznym poziomie, jesli chodzi o
nowe techniki - RDS nie używa prawie nikt - przynajmniej do podawania
wykonawców; w Internecie też mogliby umieścić spis tego, co np. poprzedniego
dnia puszczali. Przynajmniej większe stacje mogłyby to robić.
Ale po co, prawda? trudno im pewnie, w odróżnieniu od reklam, przeliczyć RDS
czy Internet na bezpośrednie wpływy do kasy ....

Wojtek

"Z braku czasu brak i sygnaturki"