Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Mon 07 May 2001 - 20:42:42 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
> Oczywiscie, zawsze mozna uciec sie do stwierdzenia, ktore juz padlo
> - ze jak admin jest niekompetentny, to problem jego i jego
> uzytkownikow :-). [...] Wiec admin powinien byc kompetentny, i juz
> ;-).

Z doświadczenia wiem, że nie należy przesadnie polegać na kompetencji
admina. Raczej wręcz przeciwnie - należy tworzyć rozwiązania jak
najbardziej odporne na jego niekompetencję, czy też po prostu zwykły
błąd lub nieuwagę.

ps. EOT.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Z tego co się orientuje MS obsługuje wszystkie standardy znane na