Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Mon 07 May 2001 - 09:25:34 MET DST

In article <9c8uml$ksh$1_at_sklad.atcom.net.pl>, darecki_at_wytnij.sobie.to wrote:
>Nie, nie, nie!
>
>Najpierw jest rejestracja/delegacja, a potem DNS. To delegacja jest
>powodem do konfiguracji DNSa, a nie skonfigurowany DNS powodem
>do wpisania delegacji!

[...]

>Czy ktos z was naprawde uwaza ze to dobry pomysl? Jesli tak, to proponuje
>dla testu oddac userom prawa do edycji named.conf ;)

[...]

>NASK chce zeby potwierdzac chec wziecia delegacji wpisem do DNS?
>Chore, ale niech bedzie, tylko niech mi NASK NAJPIERW POTWIERDZI ZE
>ZAREJESTRUJE, bo wczesniej nie zamierzam trzymac tego w DNSie.

No w sumie to chyba racja. Nie patrzalem na ten temat z punktu widzenia
"nierozgarnietego" admina, ktory nie trzyma swojego named'a "w ryzach".

Dodatkowym problemem moze byc np. brak mozliwosci zarejestrowania domeny
np. w przypadku gdy jeden z DNS'ow nie ma chwilowo polaczenia do NASK
(np. awaria na ruterach etc ...).

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail