Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Sun 06 May 2001 - 13:27:08 MET DST

6 May 2001 09:05:14 GMT, darecki_at_wytnij.sobie.to napisał(a) w
<9d344a$86p$1_at_sklad.atcom.net.pl>:

>smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:

[..ciach..]

>Powyzej chodzi w sumie o blad admina, wiec zawsze mozna sie przyczepic, ze
>gdyby admin zadbal, to by ciocia wasow nie miala. Nie zmienia to jednak
>sytuacji _przenoszonych_ domen. One zawsze sa juz gdzies i czesto
>dzialaja. Oczywiscie mozna zassac zone (jesli DNS pozwoli, wiec nie
>zawsze), ale to niewiele pomaga. Przeciez jak pociagne zone i wloze ja u
>siebie, a potem bede czekal miesiac (tyle juz chyba czekam na "kilka"
>domen) albo dluzej, to w tym czasie moga przeciez zachodzic zmiany w
>dotychczasowym DNSie.

Tak w ogóle to nie wiem o co się kłócicie, gdyż ostatnio NASK nie sprawdza
czy serwer nazw istnieje (czy istnieje nazwa (przynajmniej przy generowaniu
formularza)), gdy poda się IP nameservera.

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |