Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 06 May 2001 - 11:05:14 MET DST

smarkacz <smarkacz_at_anathema.eu.org> wrote:

[...]
> Problem w tym, że ona *jest* zarejestrowana. Tylko że na kogo innego,
> co nie znaczy, że nie mogę spróbować zarejestrować jej sam, bez
> wcześniejszego sprawdzania. Czyli - zrobiłbym obsługę u siebie,
> odcinając userów od właściwej domeny, a że bym nie skasował po odmowie
> rejestracji, odcięci by byli długo. I wierz mi, znam wiele przykładów

[...]
> ps. EOT. Chyba, że ktoś chce powiedzieć coś _nowego_ w obronie
> przedwczesnych wpisów. ;)

Powyzej chodzi w sumie o blad admina, wiec zawsze mozna sie przyczepic, ze
gdyby admin zadbal, to by ciocia wasow nie miala. Nie zmienia to jednak
sytuacji _przenoszonych_ domen. One zawsze sa juz gdzies i czesto
dzialaja. Oczywiscie mozna zassac zone (jesli DNS pozwoli, wiec nie
zawsze), ale to niewiele pomaga. Przeciez jak pociagne zone i wloze ja u
siebie, a potem bede czekal miesiac (tyle juz chyba czekam na "kilka"
domen) albo dluzej, to w tym czasie moga przeciez zachodzic zmiany w
dotychczasowym DNSie.

Pozdrawiam
Dariusz Margas

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net