Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sat 05 May 2001 - 19:56:21 MET DST

On Fri, 04 May 2001 20:29:29 +0200, Marcin Cerkiewnik wrote:

> A co bylo napisane na tym ekranie ? Te literki wcale nie byly napisane bez sensu.

wiesz, standardowy bsod jest raczej malo przydatny - wlasciwie tylko
kod bledu i informacja o tym, ktory modul jest najbardziej prawdopodobnym
winowajca. co do zwisow - microsoft bardzo sie postaral, aby pisanie
driverow pod windows bylo trudne i podatne na bledy; nic dziwnego,
ze bluskriny sa duzo czestsze, niz pod unixami.