Re: Ebone czy Telia

Autor: Piotr Glaska (stroker_at_supermedia.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 23:04:09 MET DST

Uzytkownik "Robert J. Wozny" <speedy_at_localhost.speedy.eu.org> napisal:

> chociaz link do sztokholmu byl w telii wysycony na maxa pare dni temu
> ;> potwierdzil to ich noc ;>

Nie dotyczylo to przepustowosci lacza do Polski tylko jakiegos lacza w
sztokholmie (przynajmniej tak to wynikalo z traceroute i z ticketow telii).
Ale nawet gdyby taka sytuacja sie zdarzyla to jakosc swiadczonych uslug sie
nie zmienia - mam wykupione x Mb/s i tyle mam, czy lacze wawa-sztokholm jest
wysycone czy nie.

Pozdrawiam,
Piotr