Re: Ebone czy Telia

Autor: Robert J. Wozny (speedy_at_localhost.speedy.eu.org)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 01:18:08 MET DST

"Piotr Glaska" <stroker_at_supermedia.pl> napisal(a):

> Nie dotyczylo to przepustowosci lacza do Polski tylko jakiegos lacza w
> sztokholmie (przynajmniej tak to wynikalo z traceroute i z ticketow telii).

i1.waw.... czy i2.waw... to sztokholm ?

> Ale nawet gdyby taka sytuacja sie zdarzyla to jakosc swiadczonych uslug sie
> nie zmienia - mam wykupione x Mb/s i tyle mam, czy lacze wawa-sztokholm jest
> wysycone czy nie.

oj.. moze tego nie zauwazyles.... ale pogorszyla sie ;> na o ile mnie
pamiec nie myli 2 dni. nawet gdzies mam .bmp (tak... wlasnie .bmp mi
podeslali) z statystykami lacza do wawy ;> w sensie
sztokholm-wawa. ktore jednoznacznie wskazywaly na ~100% wysycenie
lacza. - czyli byc moze cos im sie pokielbasilo z kontraktami ? (ktos
dostal UBR czy co ?)

--
r.
ps. opinie wypowiadane przeze mnie sa _tylko_ opiniami moimi.... a nie