Re: internet przez radio

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 11:18:28 MET DST

Użytkownik "Anna Sikora" napisał w wiadomości news:
> "Tomasz Jarzynka" napisał w wiadomości

> Kocie Futro jeszcze nie zastartowalo porzadnie... :)
> Moze przejma klientow formus

LOL ;>
To jedyne co mi się nasuwa czytając powyższe bzdury.
1) Podzielić los Formusa - co to oznacza? Moim zdaniem same
superlatywy!
To, że się Amerykańcy odcięli, a Formus szukał nowego inwestora,
byłoby problemem, gdyby nie fakt ilości podłączonych klientów, którzy
BTW chodzą do dziś i chodzić będą.
Poza tym droga od złożenia wniosku o upadłość do ogłoszenia upadłości
jest baaardzo długa i często spowodowana regulacjami prawnymi,
występującymi w podobnych przypadkach. Gdyby Formus miał paść (czy po
prostu ogłosiłby upadłość) skończyłoby się świadczenie usług dla
abonentów oraz płacenie rachunków - tak się nie stało!!!
Mało tego - podłączani są nowi klienci!!!
2) Futuro próbowało w bardzo nieprzyzwoity sposób przejąć nazwijmy to
kontrolę nad klientami Formus'a, jednak co może zrobić firma, która
szczyci się jedynie planami (!!!) rozbudowy swojej sieci. W ani jednym
przypadku nie udało im się "zbałamucić" klientów Formusa.
3) Wybaczcie, ale nie potrafiłem przemilczeć sprawy - ale to chyba
dobrze o mnie świadczy :-)

Pozdry dla wszystkich
Pośpiech