Re: zapchalo sdi

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 23:12:31 MET DST

On 22 Apr 2001 18:27:23 -0000, "Arek"
<Use-Author-Address-Header@[127.1]> wrote:

>szkoda ze nie masz sdi od poczatku wtedy bys moze zrozumial ...
>Rok temu chodzilo ze hej bez zadnych gownianych proxy

Nie mam SDI w ogole - do sciagniecia newsow wieczorem zwykly modem
wystarcza... A zapchane jest nie SDI a caly TPNET, jak sie chce
zarabiac sprzedajac szybkie lacza to w szkielet inwestowac niestety
trzeba - a i ludzi majacych pojecie o konfiguracji tego calego
cyrku... Skad niby sie biora te porabane rutingi u nich? Glownie stad
ze kiepsko placa to maja dlownie poczatkujacych adminow - a tacy radza
sobie jak potrafia, potrafia zas niewiele. A jak juz zaczna potrafic
wiecej - to biora d..e w troki i ida tam gdzie placa prawdziwymi
pieniedzmi - a tepsa zatrudnia kolejnego mlodego... Wiesz, sluzbowo to
ja siedze w takim VPN-ie co jeden kawalek tu a drugi za kaluza - i
czasami, jak TPNET dostaje czkawki to wsciec sie mozna... W zasadzie
wiekszosc rzeczy musielismy zdublowac bo dostep za kaluze potrafil
trwac i pojedyncze minuty...

--
Darek